Forum |
Vyhodnoceni tri anket | | Tisk | |
Marek Hajn | |||
Thursday, 29. April 2004 | |||
Jiste jste si vsimli, ze nejakou dobu bezela na SEManii anketa, zda-li uzivatelum P900 chybi jeji ceska lokalizace. Vysledky se dozvite v clanku. Zaroven zde najdete i vysledky ankety s dorucenkami v P800 a ztratou zaruky u T610, T630 a Z600. U prvni ankety otazka znela "Chybi vam pri pouzivani P900 ceska lokalizace?" Zvolili jsme dve jednoduche odpovedi, "Ano" a "Ne". A vysledek? Ceska lokalizace v P900 chybi 68,8 % uzivatelu, na druhou stranu 31,2 % uzivatelu ji vubec nepostrada. Jaky z toho lze vyvodit zaver? Nejspis ten, ze pozastaveni projektu pocesteni P900 je chyba, protoze vetsina uzivatelu tak bude nespokojena.
Dale jsme se vas, konkretne uzivatelu P800, ptali jestli na svem smartphonu pouzivate potvrzeni o doruceni SMS. Proc jsme se ptali na tak na prvni pohled stupidni otazku? Odpove? je jednoducha. P800 neumi nastavit potvrzeni o doruceni pro vsechny odeslane zpravy, ale musite je nastavovat pro kazdou odesilanou zpravu zvlast, coz nekomu, treba me, muze prijit jako otrava. Moznych odpovedi bylo tentokrat vice. 36,4 % dotazanych zvolilo "Ano, pro kazdou zpravu" 27,3 % dotazanych hlasovalo "Nevim jak je zapnout" 18,2 % dorucenky pouziva "Obcas, kdyz je to nutne" 9,1 % uzivatelu nema firmware, ktery zvlada potvrzeni o doruceni a 9,1 % potvrzeni o doruceni SMS nepouziva vubec. Jak je z vysledku videt, hodne uzivatlu dorucenky pouziva i presto, ze jejich aktivace neni nijak komfortni. No nic, proti gustu... :-)
A posledni anketkou jsme zjistovali celkem osemetnou zalezitost. Zcela presne znela otazka takto "Obetujete zaruku pro 2,9 MB pameti na T610, T630 a Z600?" Me osobne vysledky moc neprekvapili, protoze je velmi malo lidi, kteri jsou ochotni toto, na prvni pohled riziko, podstoupit. Takzvane vymazani GDFS dela jeden nas dobry znamy, ktereho mozna znate z for pod prezdivkou "Sethxp". Vetsina lidi vi, ze po tomto zakroku ztrati zaruku, nicmene uz nevi, ze neni problem vse uvest do puvodniho stavu tak, ze v autorizovanem servisu nikdo nic nepozna, takze ve finale o zaruku neprijdou Ale te? k odpovedim... 43,3 % dotazanych hlasovalo "Rozhodne ne" 40 % uzivatelu nevi, ale mozna by do toho sli a zbylych 16,7 % by tento zakrok podstoupilo a rado.
Timto vam chci za cely realizacni tym podekovat za hlasovani v anketach a verime, ze budete dal hlasovat i v tech nasledujicih.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář. |
< Předch. | Další > |
---|